Aktualijos

Bir 13, 2016

Diana Lobačevskė: planuojate sportuoti – neapleiskite sąnarių


Ilgų nuotolių bėgikės Dianos Lobačevskės šią vasarą laukia didžiulis iššūkis – maratonas olimpinėse žaidynėse Brazilijoje. Dvi treniruotės per dieną, griežta mityba ir dienotvarkė sportininkei ne naujiena – ne vieną medalį už įveiktas distancijas pelniusi ir nuo 14-os metų bėgiojanti D. Lobačevskė sako, kad sveikas gyvenimo būdas jau senokai tapęs maloniu įpročiu. Sportininkė džiaugiasi, kad sveikos gyvensenos entuziastų Lietuvoje daugėja, tačiau įspėja, kad pradedantieji itin atsargiai turėtų įsivertinti savo galimybes ir nedaryti traumomis galinčių pasibaigti klaidų.

„Net ir maratonas prasideda nuo pirmojo žingsnelio, todėl ypač svarbu, kad jis būtų atliktas taisyklingai, neskubant ir tinkamai pasiruošus. Negerai, kai žmonės yra fiziškai neaktyvūs, tačiau dar blogiau, kai nusprendę sportuoti jie tą pradeda daryti be jokio pasiruošimo, iš karto siekdami maksimalių rezultatų, – sako D. Lobačevskė. – Ne kartą teko matyti pradedančiųjų bėgikų, kurie užsibrėžia nubėgti tam tikrą kilometrų skaičių ir būtinai jį įveiks, nepaisydami nei oro trūkumo, nei skaudančių kojų ar silpnumo. Svarbu atminti, kad nors ir mažesnis, bet taisyklingai įveiktas atstumas, tausojant sveikatą, atneša žymiai daugiau naudos ir padeda grūdinti organizmą palaipsniui, jo nenualinant.“

Dar vienas, ne mažiau svarbus dalykas, į kurį turėtų atkreipti dėmesį pradedantieji bėgioti – avalynė. Bateliai turėtų būti komfortabilūs, tvirtai laikantys pėdą, kad ši neslidinėtų, pritaikyti individualiai. Ne tik turintiems plokščiapėdystę ar antsvorio, bet ir pasiryžusiems rimtai užsiimti bėgimu, sportininkė rekomenduoja rinktis storo pado avalynę, geriausiai amortizuojančią ir apsaugančią sąnarius, kuriems tenka didžiausias krūvis. Būtent sąnarius D. Lobačevskė pataria itin saugoti – sportuojant ir nepaisant jų skausmo, galima patirti rimtų traumų ar visiškai atsisveikinti su sportu. Sąnariams kenkia ne tik bėgimas, bet ir svorių kilnojimas, tad prieš pradedant užsiimti šiuo sportu, derėtų pasikonsultuoti su treneriu ir realiai įsivertinti savo galimybes.

Prieš pradedant sportuoti, būtina pramankštinti rankas ir kojas, atlikti tempimo pratimus. Kilnoti svorius, kaip ir bėgti, derėtų pradėti nuo mažų žingsnelių, po truputį didinant krūvį iki užsibrėžto tikslo. Vos pajutus skausmą ar nemalonius pojūčius, derėtų treniruotę nutraukti ir leisti sąnariams pailsėti.

„Flexiseq Active“ – nanotechnologijos šiandien, judėjimo laisvė rytoj!

Ne tik aktyviai sportuojantiems, bet ir visiems, jaučiantiems skausmą ar maudimą sąnariuose, D. Lobačevskė rekomenduoja naudoti sveikatai nekenksmingas ir efektyvias priemones. Viena tokių – klinikiniais tyrimais pagrįstas ir nanotechnologijų pagrindu sukurtas gelis „Flexiseq Active“. Gelis yra saugus naudoti – nepatenka į kraują, neturi šalutinio sisteminio poveikio ir yra skirtas ilgalaikiam naudojimui. Jis gali būti naudojamas net ir kartu su kitais vaistais ar po patirtų traumų.

„Flexiseq Active“ gelis pagamintas iš nanostruktūros-mikrokapsulių „Sequessome™“, kurias sudaro natūralios, žmogaus organizme esančios, molekulės, vadinamos fosfolipidais. Mikrokapsulės prasiskverbia į odą ir tiesiogiai jungiasi prie sąnario kremzlės paviršiaus, todėl padeda sumažinti sąnarinių paviršių trintį, skausmą bei gerinti sąnarinio skysčio kokybę.

Gelis skirtas ne tik skausmui mažinti, bet ir profilaktikai, kad po patirto fizinio krūvio sąnariai greičiau ir lengviau atsistatytų. Jį naudoti reikėtų kelis kartus per dieną 2–3 savaites, nedidelį kiekį gelio užtepant ant bet kurio sąnario ir leidžiant jam nudžiūti 10 minučių. Gelyje esantys fosfolipidai tarpląsteliniais tarpais patenka į sąnario kapsulėje esantį sinovinį skystį, sutepantį kremzlę ir neleidžiantį jai dėvėtis. Pagerėjimas juntamas jau po poros dienų, tačiau siekiant ilgalaikio poveikio, reikėtų tęsti naudojimą visą rekomenduojamą laiką.

FLEXISEQ ACTIVE – nanotechnologijos šiandien, judėjimo laisvė rytoj!